Samovrjednovanje škola je proces sustavnog i kontinuiranog praćenja, analiziranja i procjenjivanja uspješnosti rada škole. Koristi se kao bitan instrument za jačanje kapaciteta škole te za napredak, razvoj i uspjeh svih dionika odgojno-obrazovnog procesa.

To je proces profesionalne refleksije kojim škole dobro upoznaju same sebe i pronalaze najbolje načine za unaprjeđenje svoga rada. Samovrjednovanje omogućava djelatnicima škola da procjene kvalitetu svoga poučavanja i razrednog ozračja uvažavajući kontekst užeg – školskog i šireg – društvenog, socijalnog i kulturalnog okruženja.

Procesom samovrjednovanja nastoji se odgovoriti na tri temeljna pitanja:

  1. Koliko je dobra naša škola?
  2. Kako to znamo?
  3. Što učiniti da budemo još bolji?
 
Reberšak, M., Vranković B., Muraja J., Vodič za provedbu samovrjednovanja u osnovnim školama, Nacionalni centar za vanjsko vrednovanje obrazovanja, Zagreb, 2009.
 

Članovi Tima za kvalitetu:

  • Jasna Horvat, ravnateljica
  • Sabina Rubinić, pedagoginja
  • Maja Kralj, knjižničarka
  • Marina Poljak, učiteljica matematike
  • Ana Mlinar, učiteljica hrvatskog jezika
  • Rašeljka Budić, učiteljica engleskog jezika
  • Snježana Vranješ, učiteljica razredne nastave
  • Višeslav Račić, učitelj informatike
Skip to content