Samovrjednovanje škola je proces sustavnog i kontinuiranog praćenja, analiziranja i procjenjivanja uspješnosti rada škole. Koristi se kao bitan instrument za jačanje kapaciteta škole te za napredak, razvoj i uspjeh svih dionika odgojno-obrazovnog procesa.
To je proces profesionalne refleksije kojim škole dobro upoznaju same sebe i pronalaze najbolje načine za unaprjeđenje svoga rada. Samovrjednovanje omogućava djelatnicima škola da procjene kvalitetu svoga poučavanja i razrednog ozračja uvažavajući kontekst užeg – školskog i šireg – društvenog, socijalnog i kulturalnog okruženja.
Procesom samovrjednovanja nastoji se odgovoriti na tri temeljna pitanja:
- Koliko je dobra naša škola?
- Kako to znamo?
- Što učiniti da budemo još bolji?
Članovi Tima za kvalitetu:
- Jasna Horvat, ravnateljica
- Sabina Rubinić, pedagoginja
- Maja Kralj, knjižničarka
- Marina Poljak, učiteljica matematike
- Ana Mlinar, učiteljica hrvatskog jezika
- Rašeljka Budić, učiteljica engleskog jezika
- Snježana Vranješ, učiteljica razredne nastave
- Višeslav Račić, učitelj informatike