Tim za darovite

Tim za darovite temeljem Pravilnika stručno je tijelo odgojno-obrazovne ustanove čijega voditelja, kao stručnoga koordinatora, i članove imenuje ravnatelj škole.

Članovi Tima za darovite u OŠ Ante Kovačića Marija Gorica imenuju se:

  • Ravnateljica – Jasna Horvat
  • Psihologinja – Marija Petričić
  • Pedagoginja – Sabina Rubinić (pedagoginja na zamjeni Veronika Razum)
  • Učiteljiica razredne nastave: Renata Gizdavčić
  • Učitelji predmetne nastave: Marina Poljak – učiteljica matematike, Martina Šćukanec – učiteljica likovne kulture, Rašeljka Budić – učiteljica engleskog jezika, Sandra Jurković – učiteljica TZK, Dorian Milinković – učitelj glazbene kulture, Višeslav Račić – učitelj informatike, Igor Jurišić – učitelj fizike i tehničke kulture

 

Zadaci Tima za darovite:

  • planira, organizira, koordinira i provodi proces identifikacije darovitosti učenika
  • priprema mišljenje i predlaže primjerene oblike odgojno-ob-razovne potpore za identificiranog darovitog učenika
  • izrađuje individualizirani kurikul za darovitog s učiteljem/mentorom darovitog učenika
  • osmišljava, planira i provodi, koordinira, prati i vrednuje različite oblike odgojno-obrazovne potpore darovitim učenicima
  • priprema izvješća o napredovanju darovitog učenika
  • pruža stručnu pomoć darovitom učeniku, učiteljima i roditeljima/skrbnicima
  • skrbi se o profesionalnom razvoju odgojno-obrazovnih radnika u području darovitosti
  • osigurava povezanost djelovanja svih sudionika u provedbi individualiziranoga kurikula za darovitog učenika
  • sudjeluje u postupku kojim daroviti učenik završava određeni stupanj obrazovanja u razdoblju kraćem od propisanoga
  • vodi evidenciju u e-Matici – zajedničkom elektroničkom upisniku ustanova, i/ili pohranjuje dokumentaciju o darovitim učenicima u mapu ili e-portfolio darovitoga učenika
  • izvješćuje Učiteljsko vijeće odgojno-obrazovne ustanove o razvojnom statusu, odnosno postignutim rezultatima darovitoga učenika
  • planira, organizira i ostvaruje suradnju s roditeljima darovitih učenika
  • planira, organizira i ostvaruje suradnju s vanjskim stručnjacima u postupku zapažanja i utvrđivanja darovitosti te u provođenju zajedničkih aktivnosti namijenjenih darovitim učenicima; osmišljava projekte i programe izvrsnosti i prijavljuje ih na natječaje i pozive; prati i vrednuje ostvarivanje i kvalitetu individualiziranoga kurikula s darovitim učenicima te ga prema potrebi unaprjeđuje.
Skip to content