preskoči na sadržaj

Osnovna škola Ante Kovačića - Marija Gorica

Login
Termini informacija

Termini informacija za roditelje

Kalendar
« Prosinac 2020 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
30 1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31 1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
Prikazani događaji

Tražilica
Anketa
Jeste li zaljubljeni?



Preporuke

 





„ŠeR - Školski e-Rudnik“. Riječ je o jedinstvenoj aplikaciji preko koje će zainteresirana javnost imati pristup određenome setu statističkih podataka iz e-Matice o svim školama u Hrvatskoj. Ova aplikacija veliki je korak prema digitalizaciji i dodatnom otvaranju Ministarstva znanosti i obrazovanja zainteresiranoj javnosti.

https://app.powerbi.com/view?r=eyJrIjoiZWE3YTE4OWQtOWJmNC00OTJmLWE2MjktYTQ5MWJlNDNlZDQ0IiwidCI6IjJjMTFjYmNjLWI3NjEtNDVkYi1hOWY1LTRhYzc3ZTk0ZTFkNCIsImMiOjh9

Korisni linkovi
Korisni programi
Korisni download lin...
Vijesti
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
Javni poziv za korištenje sportske dvorane
Autor: Nikolina Malnar, 14. 10. 2020.

OSNOVNA ŠKOLA ANTE KOVAČIĆA

GORIČKI TRG 3

10299 MARIJA GORICA

 

KLASA: 372-01/20-01/2

URBROJ:238/19-120-20-1

 

TEL: 01/3396-987

FAKS: 01/3392-936

Marija Gorica, 14. 10. 2020.

 

Na temelju Statuta Osnovne škola Ante Kovačića, Marija Gorica, Odluke o ostvarivanju i korištenju vlastitih prihoda škola čiji je osnivač Zagrebačka županija („Glasnik Zagrebačke županije“ broj 33-II/13), Odluke o upravljanju i raspolaganju nekretninama, poslovnim udjelima i dionicama („Glasnik Zagrebačke županije“ broj  4/15 ), Odluke o izmjenama i dopunama odluke o upravljanju i raspolaganju nekretninama, poslovnim udjelima i dionicama („Glasnik Zagrebačke županije“ broj  35/15), te Pravilnika o korištenju školske sportske dvorane,  Osnovna škola Ante Kovačića, Marija Gorica, objavljuje

 

 

JAVNI POZIV

za korištenje - najam termina sportske dvorane OŠ Ante Kovačića u šk. god. 2020./2021.

 

 

I.

Predmet natječaja je korištenje - najam školske sportske dvorane u vrijeme kad se u dvorani ne odvijaju aktivnosti predviđene Godišnjim planom i programom rada škole.

Korištenje školskih sportskih dvorana od strane vanjskih korisnika može se organizirati samo tijekom vremena kad učenici nisu u školi (vikend i večernji termina nakon završetka nastave radnim danom) s vremenskim odmakom koji će omogućiti da ne dolazi do susretanja vanjskih korisnika s učenicima i djelatnicima škole (primjerice 1 sat pauze između nastave i treninga). Trening je potrebno organizirati sukladno sljedećim uputama: https://www.hzjz.hr/wp-

content/uploads/2020/03/Preporuke_za_trening_pripremne_utakmice_u_zatvorenom_04_06.pdf

 

II.

Na ovaj poziv mogu se javiti svi zainteresirani punoljetni građani Republike Hrvatske bilo kao fizičke osobe - rekreativci ili kao predstavnici pravne osobe (udruga, klubova, organizacija) koji termine u sportskoj dvorani žele koristiti u šk.god. 2020./2021.

Ne može se organizirati trening na kojem bi zajedno trenirali učenici iz različitih razrednih odjela ili učenici zajedno s drugim osobama. Kod treninga učenika, zajedno mogu trenirati učenici iz istog razrednog odjela.

Prednost se daje treninzima i rekreaciji za seniore.

 

III.

Sportska dvorana se,  u vrijeme kad se u dvorani ne odvijaju aktivnosti predviđene Godišnjim planom i programom škole,  može koristiti isključivo za sportske aktivnosti.

 

IV.

Dvorana se daje u najam u sljedećim terminima, i to:

- radnim danom od ponedjeljka do petka  od  12,20 – 21,30 h

- subotom (ukoliko budu popunjena 4 uzastopna termina).

 

Učionice se ne daju u najam tijekom proglašene epidemije COVID19.

 

V.

Cijena najma  jednog sata (60 minuta) dvorane iznosi:

                        -  za trening klubova, rekreativnih skupina i utakmica/natjecanja – 250 kn/h,

-  polovinu dvorane iznajmljujemo po cijeni 250 kn/h. U slučaju da dva  korisnika u isto vrijeme koriste dvoranu cijena se pojedinom korisniku umanjuje za 50%,

-  cjelodnevni najam dvorane iznosi 2.500,00 kn.

 

-  plaćanje: mjesečno po ispostavljenom računu za dugotrajni najam, odnosno po uplatnici za jednokratni.

 

 

VI.

Prednost u odabiru termina korištenja imaju korisnici koji plaćaju punu cijenu korištenja dvorane i oni koji unajmljuju termine na duži period.

 

VII.

Ovaj javni poziv otvoren je tijekom cijele školske godine 2020./2021.

 

VIII.

Ponuda mora sadržavati:

-    osobne podatke podnositelja prijave (naziv i punu adresu, OIB, ime i prezime osobe za   kontakt  te   telefonski broj ponuditelja)

-    vrstu aktivnosti

-    željeni termin i trajanje termina

-    popis osoba, članova kluba ili grupe koji će koristiti dvoranu i njihove OIB-e

 

IX.

Rok podnošenja prijave je 5 dana  prije planiranog početka korištenja dvorane, te se prije podnošenja prijave treba informirati o raspoloživosti termina.

 

X.

Ponude i rezervacije na adresu: OŠ Ante Kovačića, Gorički trg 3, 10299 Marija Gorica, s naznakom „Za  korištenje - najam termina u sportskoj  dvorani i klasičnim učionicama“ ,  elektroničkom poštom na: os.ante.kovacica@gmail.com ili telefonom: 01/3396-987.

 

XI.

O prihvaćanju prijave na javni poziv odlučuje ravnatelj škole u roku od 5 dana od dana primitka prijave.

Prigovor na Odluku ravnatelja podnosi se Školskom odboru u roku 3 dana od dana primitka iste.

 

XII.

Prijavitelj čija je prijava prihvaćena sklapa sa Školom Ugovor o korištenju-najmu sportske   dvorane sukladno uvjetima propisanima u ovom javnom pozivu, Kućnim redom i ostalim općim aktima poslovanja OŠ Ante Kovačića, Marija Gorica.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

NAPOMENA:

 

Vanjski korisnici u objekt ulaze kada nisu prisutni učenici i djelatnici škole. Obavezna je dezinfekcija ruku.

Korisnici su dužni poštivati postavljene epidemiološke mjere na sljedeći način: Ulaze na poseban ulaz – kroz garažu, na samom ulazu se preobuvaju i obuću stavljaju u vrećice koje nose sa sobom u dvoranu, prolaze  kroz hodnik do dvorane i istim putem natrag.

Korisnici imaju pravo koristiti jedan sanitarni čvor. Svlačionice i tuševi se ne koriste.

Kontakt vanjskih korisnika s osobljem škole koje brine o korištenju školske sportske dvorane, ako se ne može izbjeći, skraćuje se na minimalno trajanje te provodi uz dosljedno održavanje distance od 2 m i korištenje maske za sve osobe.

Sve osobe nose masku cijelo vrijeme boravka u prostorijama škole osim kada to nije moguće zbog naravi sportske aktivnosti.

 

Ravnateljica

Jasna Horvat, mag.prim.educ.






[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju